04/08/2013
VACATION
Dansk: Som titlen så fint beskriver handler dette indlæg om min ferie, som dette år blev afholdt i spanien på det skønneste resort med stor pool og havudsigt oveni. Der var dog ikke så meget at foretage sig udover at sole, bade og spise, men det var super dejligt at få slappet helt af med familien, for når man som jeg ikke ved, hvornår jeg kan komme afsted, er det bare om at være forberedt på, at det kan ske meget hurtigt. Jeg føler mig mere end klar til at tage afsted nu, og er begyndt at blive en smule utålmodig, da flere af de andre udvekslingsstudenter allerede er taget afsted, og jeg sidder stadig herhjemme og krammer min mobil 24/7 i håb om at få den lykkelige opringning. Kys Herfra
--------
English: As the title clearly describes this post is about this years vacation in Spain at the very nice resort Oliva Nova with a huge pool and sea view. Although it looked very nice there wasn't that much to do besides swimming, tanning and eating. But that was actually okay, and I enjoyed relaxing with my family cause when you, like in my case, still don't know when or where to go, you need to be prepared for a suddenly change. After this vacation I feel more than ready to get off, and I've actually started to get a little impatient because there is some of the other exchange students that already has left Denmark and I still no nothing. Kisses from here

Ingen kommentarer:

Send en kommentar