20/09/2013
BETTY*S B-DAY

Dansk: Igår var det min søde lillesøster Betty's fødselsdag, og det har været en super god dag med hende i centrum. Desværre var jeg der ikke ved morgenbordet da jeg allerede skal hjemmefra 06.30 for at nå i skole, men jeg fejrede det nu alligevel med en donut til morgenmad. Efter skole tod jeg hjem og bagte dansk lagkage til hende, for det har de ikke rigtig herovre. Heldigvis blev hun glad for det, og jeg ønsker hende et fantastisk år som 12-årig for hun er fantastisk! Kys herfra.
--------
English: Yesterday my sweet younger sister Betty turned 12, and it has been an incredible day. I did unfortunately have to leave the house at 6.30 before she got up, to go to school, but I celebrated although still at the morning table with a very good donut.
After school I went home to bake a danish birthday pie for her cause they don't really have that over here. Luckily she liked my cake, and I wish her an amazing next year as 12-year old, cause she is fantastic! Kisses from here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar