15/09/2013
A BUSY WEEKEND
Dansk: Nu har jeg været her i lidt over 2 uger, og jeg begynder at være faldet godt til. Denne weekend har været så travl, men det har jeg ikke noget imod, for jeg vil jo gerne nå at opleve det hele!


Lørdag var jeg til noget orientering med nogen andre udvekslingsstudenter, og det var super hyggeligt. Jeg var hjemme igen ved 5-tiden, og allerede en time efter skulle jeg ud til min første football-game! Det var så vildt, og man kunne virkelig mærke den schoolspirit alle snakker om.

Søndag tog vi i kirke, hvilket vi gør hver søndag, og det er altid super hyggeligt. Vi spiser morgenmad og snakker med nogen forskellige mennesker, og så varer selve tjenesten heldigvis ikke så lang tid, og det er egentlig meget interessant. Efter kirke har min familie en tradition med at tage ud og spise frokost, og det er så hyggeligt. Denne søndag er dog lidt speciel, for vi skulle ud og plukke æbler. Vi købte frokost hos Subway så vi kunne tage det med ud og plukke æbler, og så holdt vi en lille picnic ude i æbleland. Kys herfra.
--------
English: I've now been here for 2 weeks, and i am starting to get used to everything. This weekend has been so busy, but that is okay, because I want to experience as much as I can while I'm here.

Saturday I went to some orientation with a bunch of other exchange students and it was so cosy. I came home around 5, and then an hour later straight ahead to my very first football-game! It was soooo wild, and I could really feel that school spirit everyone talks about.


Sunday we went to church (we do that every sunday, and it is actually pretty cool. We eat breakfast and talks to some different people and the service does not take that long, and it is actually pretty interesting. After church we went to apple stibling which is a family-tradition to do every year, and we brought some lunch and had the best little picnic in the middle of apple land. Kisses from here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar