02/09/2013
NEW YORK CITY #2
Dansk: Nu har jeg været hos min helt fantastiske værtsfamilie i 3 dage, og har først nu fået tid til at klippe en lille video af New York sammen. Ikke fordi jeg skal klage over ikke at have haft tid, jeg har bare haft det så skønt at jeg har glemt det. Men nu er den klar, og jeg håber i kan lide den selvom den er en smule rystet. Imorgen starter jeg skole, og i skal nok få en opdatering omkring skolen herovre i løbet af ugen også. kys herfra
--------
English: I have now been staying at my amazing hostfamily for 3 days, and simply not had time to make a movie of the Softlanding camp NYC before now. Not that I'm complaining about not having time, I've just had such a great time here, that i forgot to do it. But now it's ready and I hope you like it, even though it's a little bumpy. Tomorrow i start school, and of course you'll get an update one of the upcoming days. Kisses from here

Ingen kommentarer:

Send en kommentar