06/09/2013
FIRST WEEK AT HIGHSCHOOL

Dansk: Den første uge på Highschool (tirsdag-fredag) er nu ovre. Tirsdag morgen startede skolen, og dermed mit eventyr "for real". Allerede ved første skridt kunne jeg mærke at det ville blive en overvældende oplevelse, og jeg havde ret. Jeg for vild konstant, men heldigvis var der altid nogen til at vise mig vej så jeg nåede alle mine timer. Spisekrikvarteret er PRÆCIS som på film. Maden er ikke særlig lækker, og alle sidder i deres sædvanlige gruppe og snakker. Selv skolebusserne er som på film. De holder i en lang række efter skole, og så er det bare at prøve at finde den rigtige, for den venter ikke! Alt i alt er det ret lig det man ser på film, og helt fantastisk! Kys herfra.
--------
English: The first week on Highschool (Tuesday-Friday) is now over. The School started on tuesday and with that my adventure (for real). Already by the first step I made into the school I could feel that it was going to be an  overwhelming experience, and I was right. I couldn't find my way between the classes at all, but luckily there was always someone ready to help me find my way. Lunch is absolutely as in movies! The food is not good at all, and everyone sits in the same small groups as usual. Even the School buses is like in movies. They park in a row and then you have to find your bus but if you don't make it you have to walk home - they do not wait! all in all is it pretty equal what you see in movies, and it is amazing! Kisses from here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar