06/10/2013
HOMECOMING!
Dansk: Igår var det dagen hvorpå den årlige homecoming dance blev holdt, og jeg var så spændt. Jeg stod op allerede kl. 9 og begyndte at pakke spise morgenmad, tage et lang dejligt bad osv. og så tog jeg ellers over til min veninde Alli som havde inviteret 4 andre piger over også. Vi gik allerede i gang med at sætte hår og make-up osv. da vi kom, og vi endte med ikke at være færdig før sidste øjeblik hvor alle datesene kom til billeder og mad (jeg forstår egentlig ikke helt hvordan vi kan være så lang tid om at gøre os klar). Vi fik taget en masse billeder og derefter satte vi os til bords og spiste en hyggelig aftensmad inden vi tog afsted til dansen. Der var egentlig ikke så meget at lave end at danse til selve dansen, men det var nu sjovt at opleve noget så traditionelt amerikansk. Efter dansen var vi en ny gruppe på 5 som tog hjem til en af os og slappede af, snakkede osv. indtil jeg blev hentet kl. 1, og tog direkte hjem og faldt i søvn. Kys herfra.
--------
English: yesterday was the day of the homecoming dance, and I was so excited. I woke up at 9 to start taking a long shower, eating breakfast etc, and went to my friend Alli's house right after to get ready for the night. She had invited four other girls too, and began as soon as we were all there, and wasn't done before the moment where the dates arrived to pictures and food. We took a bunch of pictures and had a really cosy dinner afterwords before we left for the dance. There was actually not that much to do besides dancing, but it was really funny to experience a thing so traditionally american. After the dance I left with another 4 friends to go to one of their houses to hang out a couple of hours untill I got picked up at 1, and went straight to bed. Kisses from here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar