14/10/2013
MY NEW HOME
Dansk: Jeg har boet i mit nye hjem i Bristow i over en måned nu, og det er gået op for mig at jeg ikke har givet en opdatering omkring hvordan jeg bor, så her har I en opdatering. Jeg bor I et super dejligt kvarter med masser af store flotte huse og grønne haver. Mit hus er dejligt stort med plads til alle (jeg har faktisk glemt at inkludere kælderen i videoen), og jeg er super glad for at være her. Min værtsfamilie er super hjælpsomme og kærlige, og jeg er virkelig taknemmelig for hvor godt det hele er endt selv om jeg fik besked sent. Kys herfra. 
-------- 
English: I've been living here for more than a month now, and I've realized that I haven't given an update of everything yet, so here is some details about how I live. I live in a super neighborhood with a lot of big pretty houses and green gardens. My house is really big with enough space for everyone (I actually forgot to include the basement in the video), and I am super happy to be here. My Host family is really lovely and helpful, and I am grateful for how well everything turned out even though I got informed a bit late. Kisses from here.

2 kommentarer:

  1. Super random, men hvad hedder tekstypen som din overskrift er? :-) Btw så nyder jeg at følge din blog, den er virkelig gennemført og lækker !

    SvarSlet
    Svar
    1. haha, det er i orden. Jeg bruger "Neou Thin" ;)
      - tak, det er jeg glad for at høre

      Slet