19/10/2013
PUMPKIN CARVING
Dansk: Hvert år holder min værtsfamilie en græskar-skære konkurrence og chili cook-off, og dette år blev dagen idag. Vi havde egentlig ikke så travlt med madlavning, rengøring osv. for det var udenfor og folk medbragte chili til aftensmad, så vi lagde egentlig bare have til. Det var super hyggeligt, og jeg blev dejlig mæt efter at have smagt hver og en af chili gryderne (der var heldigvis "kun" 4). Efter mad startede vi bål op, og lavede s'mores (kiks, skumfidus og chokolade), men jeg var så mæt at jeg ikke fik smagt dem. Vi stemte på det bedste græskar og den bedste chili og vinderen fik en lille præmie (jeg vandt desværre ikke, men var nu meget godt tilfreds alligevel. Kys herfra.
--------
English: Every year my host family is having a pumpkin carving contest and chili cook-off, so that was what I used today for. We were actually not really stressed about getting ready for having people over because we didn't have to think about food or cleaning since it was outside and people brought chili. It was really fun, and I had a lot of lovely chili so I'm not going to bed hungry today - that's for sure. After dinner we started a bonfire and people made s'mores and had dessert around the fire. We voted for best pumpkin and best chili, and even though my pumpkin didn't get first place I was still pretty satisfied with my work. Kisses from here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar