31/10/2013
HALLOWEEN
Dansk: Så er det 2 måneder siden at jeg ankom til mit nye hjem, og ikke nok med det - så er det også Halloween! Som jeg har fortalt i mit forrige indlæg så er Halloween virkelig en traditionsrig dag herovre, og det skal jeg lige lovet for at jeg har oplevet! Allerede i skolen var flere af eleverne klædt ud (Det sker aldrig i Danmark!), men senere da mørket faldt på blev hele nabolaget lavet om til et stort slikorgie. Jeg tror ikke der var et lille barn som ikke var ude og rasle, og der var sågar flere ældre børn og voksne som også havde klædt sig ud. Tror vi er endt op med flere kilo slik, og tør ikke tænke på hvor meget det ville koste at købe i en butik. Kys herfra!
--------
English: It is today two months since i arrived to my new home, and today is not only special because of that, but also - IT'S HALLOWEEN! As I told in my previous post; halloween is really a huge tradition over here, and i bet you i have experienced that now. Already in school I saw several students dressed up (that would never happen in Denmark!), but later when it got darker outside the whole neighborhood turned in to a candy-orgy. I do not think that there is one single little child that wasn't outside "trick or treating", and there were actually a lot of teenagers and adult that were dressed walking from door to door. All I can say is that I think we ended up having too much candy, and i can't imagine how expensive that must have been to buy in a store. Kisses from here!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar