21/11/2013
SWEET SIXTEEN
Dansk: Så rundede jeg endelig de 16 år! Min morgen startede med at jeg fandt morgenbordet fyldt med pakker. Pakker fra min familie i Danmark. Jeg kunne ikke lade være med at fælde en lille tåre, da jeg så hvor mange som rent faktisk havde tænkt på mig og sendt mig et lille kort.
Jeg tog så videre til skole hvor jeg blev overfaldet af en million mennesker, og især en af mine veninder overraskede mig da hun havde købt cookies og balloner til mig i anledning af min store dag.
Efter skole skypede jeg i omkring en time med min familie i Danmark, som havde bagt en kage med mit navn på, og de havde sågar fået min yndlingsret til aftensmad. Det var virkelig den bedste måde at blive fejret på når nu jeg ikke kunne være der mig selv.
Derefter havde jeg min første basketball kamp (dog kun træningskamp), og jeg endte desværre med at forstue min finger, men det gør ikke så meget, for jeg kan alligevel ikke træne i den næste uge da vi tager på ferie over thanksgiving.
Efter kampen tog jeg ud og spiste aftensmad med min værtsfamilie og min områderespresentant, og havde en super hyggelig aften. Faktisk var min dag så god, at jeg ikke tror at jeg kunne have drømt om en bedre fødselsdag så langt fra min familie.
--------
English: I finally turned the sweet 16! My morning started when I found the breakfast table filled with gifts for my birthday. When I looked closer I found out that the presents were from Denmark, and I couldn't help being emotionally moved. I couldn't believe that a lot of people actually thought of me, and had sent me a letter.
I went to school where a million of people wished me happy birthday, and especially one of my friends surprised me, when I saw that she had bought me cookies and balloons.
I skyped with my family in Denmark after school, and also they celebrated my birthday. They had baked a cake with my name on it, and they also ate my favorite dish for dinner. It was the best way to get celebrated when I didn't have a chance to be there myself.
Afterwords I had my very first Basketball game (only a practice game actually), and I ended straining my finger, but it didn't really matter, cause I can't practice next week after all, because we are going on vacation over thanksgiving.
After the game, I went to a restaurant where I had dinner with my host family and my area rep. and I had a very cosy night. Actually my day was so perfect, that I couldn't have wished for a better way to get celebrated this far away from your family.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar