01/12/2013
IT'S A MAGICAL THANKSGIVING
Dansk: Forrige lørdag morgen pakkede vi bilen og kørte mod Disney world, Florida. Vi havde ikke sagt noget til Betty og Audrey fordi vi synes at det skulle være en overraskelse, og derfor bildte vi dem ind at vi skulle ned og besøge min værtsmors søster i Texas, men da vi var et par timer fra vores destination valgte vi at fortælle dem det, og reaktionerne var virkelig forskellige.
Selvom en af dem ikke var så glade for tanken til at begynde med, endte det med at være en helt uforglemmelig of fantastisk oplevelse! Vi har set det berømte slot, en masse af Disneys berømte figurer, shows og parader. Selvfølgelig har vi også gået ture gennem deres souvenir shops, og deres forlystelser er da også blevet prøvet af et par gange.
Det er virkelig sandt når folk siger at Disney er magisk, for stemningen er så hyggelig, og man kan virkelig mærke at de prøver deres bedste for at give deres besøgende den bedste oplevelse.
Jeg har fået taget nogen billeder og videoer, men så smart som jeg har været havde jeg glemt min oplader til mit kamera, så efter første dag da jeg havde drænet batteriet måtte jeg igang på min telefon, og kvaliteten er bare ikke god nok på mobil til at jeg ville putte billederne på bloggen, så der er kun dem der er, haha. Kys herfra, og nyd december fuldt ud!
--------
English: Everything was packed last saturday early morning, when we took off to Disney world, Florida. We had decided not to tell Audrey and Betty as we thought it would be a great surprise, so we had convinced them that we were going to my host mom's sister, who lives in Texas, over thanksgiving. But with a couple more hours left before we would reach our destination, we decided to tell them, and the reactions from the two girls were very different.
even though one of them wasn't excited about the surprise, we had an absolutely amazing experience there. We have seen the famous castle, lots of disney figures, shows and parades. We've also walked though a couple of shops filled with souvenirs, and tried a ton of their roller coasters.
It is really true when people say that Disney is a magical place, cause the atmosphere is amazing, and you can really feel that the employers are trying to give you the best possible time here.
I've taken a lot of pictures and videos, but smart as I am, I forgot my charger for the camera at home, and after using all my battery the first day, I had to live with the pictures from first day. Kisses from here, and have a wonderful December!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar