23/02/2014
WASHINGTON DC
Dansk: Så har jeg en gang for alle været et smut til DC med en gruppe venner. Jeg har simpelthen haft så travlt at på de 6 måneder jeg har været her i Virginia, har jeg ikke haft til til at tage derind før nu. Det skal så lige tilføjes at det var ventetiden værd! Jeg overnattede hos en veninde om fredagen og så tog vi ellers metroen ind til DC lørdag morgen og gik rundt derinde hele dagen. Det var helt fantastisk vejr (18 grader) så det var intet problem at gå fra den ene seværdighed til den anden. Først tog vi ind og så "The Capitol" både indefra og udefra. Derefter fik vi ellers set "The white house", "Washington monument", "Lincoln memorial", "the Smithsonian's" og meget mere.
Det var en super god tur, og jeg glæder mig helt vildt meget til at tage derind igen når det bliver rigtig sommer. Kys
--------
English: i finally got time to go and see DC this weekend with a group of other exchange students. It is so hard to believe that I've been so busy that I haven't had time to go see it before, but it was so worth waiting for! I slept over at my friends house and as soon as we got up saturday we went to the metro and 30 min. later we stood in front of the Capitol. The weather was super nice (65 degrees) so is was fantastic to walk around in the city and see all the many sculptures etc. We started at the Capitol and ended up walking by "The White House", "The Washington monument", "The Lincoln memorial", The Smithsonian's and many more.
I had a blast and I can't wait to go in again when the summer really hits. Kisses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar