19/03/2014
BYE-BYE BASKETBALL
Dansk: Så er det forhåbentligt snart forår. I hvertfald er vintersportsgrenene afsluttet hvilket betyder at jeg har måttet sige farvel til Basketball holdet. Det har været en super sjov sæson og selvom jeg aldrig før havde prøvet basketball, så var mine holdkammerater oppe for en udfordring i at prøve at lære mig det. Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke lige at Basketball er min kop te, men jeg kunne ikke have drømt om et bedre hold. vi vandt meget få kampe, men det er okay, for i stedet har jeg en masse dejlige minder som jeg absolut aldrig vil glemme. Jeg er ked af at det var et endeligt farvel til mit hold da jeg jo ikke er i USA næste år, men det har været det hele værd, og jeg kommer til at savne hver og en person på holdet. Kys
--------
English: In a couple of days the spring is officially here, and I can't wait to be able to leave the boots at home and start wearing sandals to school. Also the wintersports in school is over which means that I've had to say goodbye to my Basketball team. It has been an incredible season and even though I had never played Basketball before I tried out for the team, my teammates helped me get to know the game thru fun and friendships. Honestly spoken - I don't think that Basketball is my favorite sport, but I couldn't imagine a better team than the one I had. We lost almost all of our games but that doesn't matter to me at all, cause I feel like i won something much more important - friends and memories for life! I'm very sad that I won't be able to play with them again next year but I am so thankful for just being able to play this year, and I can say for sure that I will miss every single one of the girls on the team. Kisses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar