21/04/2014
SPRING BREAK AT OBX

Dansk: så er påskeferien slut. Jeg var så heldig at blive inviteret på stranden med min veninde Cassidy i North Carolina, så man må sige at jeg får oplevet en del af USA mens jeg er herovre. Vi ankom til OBX (Outer Banks) lørdag, og har havde to fantastiske dage med høj sol (omkring 30 grader) og en masse strand. Desværre er jeg blevet solskoldet selvom jeg har haft solcreme på, men det er ikke så slemt, så det er det værd når jeg for en oplevelse som denne ud af det. Efter to dage begyndte vejret så småt at blive værre. Vinden tog til og det begyndte også at regne, men heldigvis kunne vi bare finde på noget andet at lave end at ligge på stranden og blive endnu mere skolbrændt. vi tog til akvariet, ud og så to forskellige lystårne og vi tog også ud til noget der lignede en ørken (en masse sand spredt ud over et kæmpe område), men en ørken tæt på vand så det var ret underligt. Selvom vi foretog os en masse sjove og spændende ting på turen, så var det hele nu super afslappet, og jeg er nu veludhvilet og klar til at tage de sidste to måneders skole med storm.
--------
English: Spring break is unfortunately over already. I was really lucky to get invited to the beach with my friend Cassidy in North Carolina where her family has a beach house. We came to OBX (Outher banks) saturday, and had two perfect days with a lot of sun (almost 80 degrees) and a lot of chilling on the beach. I was a little unfortunate and got a sunburn on my shoulders even though i used sunscreen, but it's worth a little sunburn to be able to have an amazing spring break like the one I had. After the first two days the weather got rainy and windy, so we had to find something else to spend our time on. Therefore, we went to the aquarium, we went to see a couple of lighthouses and we went to a sand dune (it almost looked like i was in a desert, but by the water). Even though we did a lot of stuff, spring break felt very relaxing, and I am now rested and ready for the last two months of school.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar