16/05/2014
JUST 1 MONTH LEFT
Dansk: Det er helt sindssygt at tænke på at fra idag er der præcis 1 måned til at jeg ser min familie igen. Normalt ville jeg tage hjem til Danmark alene, men vi har beslittet at min familie skal komme over i den sidste tid jeg er herovre og få et indblik i hvordan jeg har levet for et år. Derudover tager vi til Florida efter at have været hos min værtsfamilie nogen dage og Jeg rejser så endligt tilbage til Danmark efter 4th of July. Jeg aner ikke om jeg er lettet eller ked af det over at der kun er en måned tilbage. Jeg savner jo min familie og venner og trygge omgivelser utroligt meget, men på den anden side har det været en helt fantastisk oplevelse her med en super dejlig værtsfamilie, super dejlige venner her og ikke mindst en masse gode minder som jeg aldrig nogen sinde vil glemme og jeg er sikker på at denne her oplevelse har lært mig en helt masse som jeg først finder ud af når jeg kommer tilbage i den normale hverdag. Men når alt det er sagt så er det jo ikke forbi endnu, og jeg er fast besluttet på at nyde den sidste måned her til det maksimale!
--------
English: It is crazy to think about the fact that there is exactly 1 month left until I see my family today. Usually I would leave after my school ends and rthe take home alone, but My host family, my family and I have decided that my family should come over and get a taste of how my everyday has been for the past school year. After we have been with my host family for a couple of days we will make our way to a nice relaxing vacation in Florida before it is time to return to Denmark again after the 4th of July. To be honest, I can't figure out if I am relieved that there is only 1 month left or if I am sad that there is only one month left. Of course I miss my family friends and life in Denmark, but on the other hand I have had such a great time here with an amazing host family, school, friends and what not, and I am not sure if I am ready to leave all that after just one more month. I am sure that what I have been through over here so far has taught me a lot that I won't realize until I'm back in Denmark, but one thing is sure - my experience isn't over yet, and I know that I will enjoy my last month in the States to the fullest!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar