29/05/2014
MEMORIAL DAY
Dansk: I mandags var det memorial day, en amerikansk helligdag hvor de tager dagen fri og værdsætter alle veteranerne som har ofret meget for deres land. Jeg pakkede solbrillerne og tog til Burke Lake med nogen af mine venner hvor vi fik slappet godt og grundigt af på midten af søen, men jeg havde en super dejlig dag og godt nok er memorial day for at huske på de ofringer der er taget for at vi kan have den fridom vi har idag, men memorial day i USA vil nu og for evigt minde mig om mine dejlige oplevelser med de aller bedste fra mit udvekslingsophold!
--------
English: Monday was memorial day which is an american holiday where great appreciation to the many veterans who has served their country with honor. As for me, I grabbed my sunglasses and went to Burke Lake with some of my friends. We spend the whole day on the middle of the lake in a little rowboat, but I had such a fun and relaxing time. I know that memorial day is a day in honor of the veterans, but for me I will on any future memorial day be reminded of the great experiences I have had with my best friends from my year abroad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar