08/06/2014
GRADUATION
Dansk: Så er det ved at være tæt på at mit år som udvekslingsstudent er forbi. Jeg har kun en uge tilbage til min familie kommer herover og det er helt underligt at tænke på. Igår var jeg en del af min skoles Graduation Ceremoni hvor jeg blev værdsat for at have været en del af dette års elever på Brentsville High School. Jeg fik desværre ikke lov til at få hatten og kjolen som man har på som senior men det var nu rigtig hyggeligt alligvel og jeg fik da taget et par billeder.
--------
English: It's coming really close. In just a week my parents will be arriving to Virginia and then my year as an exchange student is over. It is really crazy to think about. Anyways, yesterday was graduation at my school, and even though I am not considered a senior I was walking in with them and got appreciated by the principal for my year of attendance at Brentsville District High School. Unfortunately i didn't get to wear the cap and gown but I had a lovely time and got some pictures taken anyways.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar