02/06/2014
GREAT FALLS & PHILLY
Dansk: Jeg har haft endnu en travl og begivenhedsrig weekend, men det er jo med at opleve så meget som muligt på de sidste 2 uger jeg nu har tilbage. Om lørdagen tog min værtssøster og mine to veninder Hanna (fra Sverige), Maggie (fra Tyskland) og jeg til Great Falls i Maryland, som er et "vandfald". Vi tog afsted med min youthgroup og vi havde en super hyggelig dag ude og hike. Om Søndagen tog Hanna, Maggie og Lisa (en anden veninde fra Rusland), og jeg til Philadelphia i Pennsylvania hvor vi fik set en masse historie relaterede bygninger i det gode vejr. Derudover fik vi ellers bare udforsket byen en smule og det var en super hyggelig tur!
--------
English: Once again I had an extremely busy and memorable weekend, but I better get the best out of my last 2 weeks alone in Virginia, so that is a good thing. On saturday my host sister (Audrey), my two friends Hanna (from Sweden), and Maggie (from Gremany) and I went with my youth group to Great  Falls in Maryland, and we had a super fun day hiking by the waterfall. Sunday Hanna, Maggie, Lisa (a friend from Russia) and I went with Lisas host dad to Philadelphia in Pennsylvania where he showed us a lot of the historical buildings in the lovely weather. Besides seeing all the tourist attractions we had some time to explore the city and enjoy the sun and it ended up being a really fantastic trip!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar